محمد زابلی
مدیرکل امور اداری و مالی

    .
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

وظایف اداره کل امور اداری و مالی


اهداف و وظایف اداره کل امور اداری و مالی استانداری:
 
- نظارت بر حسن انجام امور دبیرخانه ، از قبیل دریافت ، ثبت ، توزیع کلیه مکاتبات عادی استانداری اعم از وارده یا صادره ، بایگانی اسناد ، امور مربوط به ماشین نویسی و امور چاپ و انتشارات تکثیر اوراق اداری.

- نیازسنجی، برنامه‌ریزی و تامین اموال و لوازم مورد نیاز استانداری و واحدهای تابعه شامل (ساختمان، ماشین‌آلات، اثاثیه و ملزومات اداری) طبق مقررات و در حدود اعتبارات مالی.

- نظارت بر نحوه خرید و توزیع لوازم و ابزار و وسایل مورد نیاز واحدهای تابعه مالی.

- انجام امور مربوط به خدمات ، پشتیبانی و تاسیسات استانداری و واحدهای تابعه و نظارت بر نحوه کار آنها از نظر مالی – اداری.

- نظارت و مراقبت در حفظ ، نگهداری و انجام امور تعمیرات اموال و لوازم موجود استانداری و واحدهای تابعه و پیشگیری از بروز آتش سوزی و سایر اتفاقات مالی.

- انجام امور مربوط به وسائط نقلیه و حمل و نقل استانداری و واحدهای تابعه مالی.

- نظارت بر نگهداری دفاتر اعتبارات و تامین هزینه ها بر اساس اعتبارات تخصصی به تفکیک مواد و برنامه مالی.

- نظارت بر انجام امور دریافت ها و پرداختهای مستمر و غیر مستمر مطابق اعتبارات مربوطه و حواله‌های رسیده مالی.

- نظارت بر تهیه و تنظیم و صدور اسناد هزینه و پرداخت هزینه های مستمر و غیر مستمر استانداری و ثبت ارقام در دفاتر مربوط.

- نظارت بر وصول وجوه اعتبارات بر اساس درخواستهای صادره شده مالی.

- نظارت بر وصول وجوه اعتبارات بر اساس درخواستهای صادره شده مالی.

- نظارت بر حسن انجام وظایف مربوط به تسحیل طبق قانون محاسبات عمومی و اختیارات تفویض شده مالی.

- رسیدگی به اسناد و هزینه از نظر تکمیل مدارک و انطباق با قوانین و مقررات مربوطه مالی.

- نظارت بر تهیه فهرست مطالبات کارکنان از بابت دیون سنواتی و غیره و ارسال آنها به مراجع ذیربط مالی.

- نگهداری و تنظیم حساب اعتبار و تعهدات و دیون و تهیه گزارشهای مالی لازم.

- ابلاغ کلیه مصوبات، بخشنامه‌ها و دستوالعمل‌های اداری در استانداری و واحدهای تابعه و نظارت بر حسن اجرای آنها.

- تهیه احکام مربوط به برقراری حقوق و مزایا (اعم ا ز مستمر یا غیرمستمر) برای کلیه کارکنان (رسمی، پیمانی، قراردادی و ...) استانداری و واحدهای تابعه.

- تهیه و تدوین و برنامه ریزی برای مسیر ارتقا شغلی کارکنان استانداری و واحدهای تابعه.

- ثبت مرخصی‌های کارکنان در حدود قوانین و مقررات.

- تهیه و صدور کلیه احکام انتقال، انتصابات و مأموریت مستخدمین در استانداری و واحدهای تابعه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه.

- بررسی و تطبیق شرایط افراد معرفی شده برای پست های مدیریتی و سرپرستی بر اساس ضوابط و مقرراتِ انتخاب و انتصاب مدیران و تشکیل بانک اطلاعاتی مدیران.

- انجام امور مربوط به معاملات (مزایده، مناقصه، انعقاد قرارداد و ...) در استانداری و واحدهای تابعه.

- تهیه برنامه ها و اجرای ارزشیابی نوبه ای کارکنان دولت و برگزاری دوره های آموزشی لازم و توجیه ارزشیابی کنندگان در رابطه با اهداف و برنامه های ارزشیابی.

- تهیه برنامه و اجرای ارزشیابی سالانه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه و ارائه آن با استاندار جهت اتخاذ تصمیم نهایی.

- آموزش و توجیه ارزشیابی کنندگان در رابطه با اهداف و برنامه های ارزشیابی.

- تهیه برنامه و اجرای ارزشیابی سالانه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه و ارائه آن به استاندار جهت اتخاذ تصمیم نهایی.

- جمع آوری و تقدیم اسامی کارکنانی که خدمتشان برجسته تشخیص داده می شود همراه با شرح فعالیت‌ها و خدمات برجسته آنان به منظور فراهم آوردن امکانات تشویق آنان بر اساس آئین نامه و ضوابط مربوط.

 

 


منبع : اداره کل امور اداری و مالی
تعداد بازدیدها : ۲۰۴۴


مطالب مرتبط با این موضوع :


کلیه حقوق این پورتال محفوظ و متعلق به استانداری خراسان رضوی می باشد.

نظرسنجی
مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟

بازدید امروز ۷۵
تعداد بازدیدکنندگان امروز ۲۴ نفر
تعداد بازدیدکنندگان دیروز ۵۲ نفر
کل بازدیدکنندگان ۲۱۶۷۷۷ نفر
تعداد کاربران مهمان ۵۸ نفر
آماربازدیدکنندگان