.
۱۳۹۷/۰۴/۰۳

راه اندازی میز خدمت در استانداری خراسان رضوی

با حضور استاندار میز خدمت در ستاد استانداری خراسان رضوی راه اندازی شد

در راستای اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و به منظور ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم ،ارتقا خدمات ، بازنگری در روش های سنتی و همچنین تکریم ارباب رجوع میز خدمت در استانداری خراسان رضوی راه اندازی شد.

با حضور استاندار میز خدمت در ستاد استانداری خراسان رضوی راه اندازی شد
در راستای اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و به منظور ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم ،ارتقا خدمات ، بازنگری در روش های سنتی و همچنین تکریم ارباب رجوع میز خدمت در استانداری خراسان رضوی راه اندازی شد.
میز خدمت با استقرار در محل مناسب و بدون نیاز به حضور ارباب رجوع در واحد های داخلی استانداری خدمات مورد نیاز مراجعین را ارائه نموده که این امر منجر به ارتقا خدمات و بازنگری در روش های سنتی می شود.
میز خدمت با افزایش سطح کمی و کیفی امور اداری، گام های مهمی را در ساماندهی امور اداری برداشته و باعث ارتقا سلامت اداری می گردد.
اهداف و وظایف میز خدمت :
 ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین
 دریافت مدارک و درخواست های مراجعین
 انجام امور و درخواست های متقاضیان در صورت امکان و در غیر اینصورت تعیین تاریخ جهت مراجعه بعدی
 دریافت نتایج از واحد های ذیربط
 هدایت مراجعین به واحد های مربوطه
 رعایت حقوق شهروندی
 ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن


منبع : اداره کل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی
تعداد بازدیدها : ۵۲


مطالب مرتبط با این موضوع :

نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید

کلیه حقوق این پورتال محفوظ و متعلق به استانداری خراسان رضوی می باشد.

نظرسنجی
مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
آماربازدیدکنندگان